  • Data: 2010-04-26 11:40:38
    Temat: Re: Nie złożona deklaracja VAT
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie kombinuj, tylko złóż teraz deklarację za luty i do tego pisemko w którym
    wyrażasz "czynny żal". Opisz tam, że zwyczajnie po ludzku zapomniałeś, a
    urząd nic nie stracił, bo i tak było zero i napisz, ze prosisz o odstapienie
    od ewentualnych sankcji, jaki mogliby nałożyć za to opóźnienie.
    Powinno rozejśc się po kościach.
    Jacek
    PS
    nie zapomnij o piśmie, bo bez niego możesz zarobic mandacik (wiem, co piszę,
    bo miałem podobna sytuację kilka lat temu i kosztowało mnie to 200 zl -
    według urzednika miało byc to z dolnej półki :-(