  • Data: 2006-05-02 17:10:33
    Temat: Re: Nie uwzglednilem jednego pita w zeznaniu
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam problem jak w temacie - nie uwzglednilem jednego pita w zeznaniu
    podatkowym. Skutkiem tego jest wyzsza o 40 zl doplata niz w
    zeznaniu poprzednim. I teraz mam pytanie - czy jak pójde 4 maja (
    dzis jest 2 maja ) zlozyc korekte to doloza mi kare ? I czy
    wogóle urzad po terminie bedzie chcial ze mna rozmawiac?

    ja bym zrobil inaczej

    dzis jest ostatni dzien na zlozenie pita (30 kwietnia wypadl w weekend, wiec
    przesuniecie na pierwszy dzien roboczy czyli 2 maja)

    zrob szybko korekte i pedz na calodobowa poczte, wyslij korekte i masz
    problem duzo mniejszy (bo liczy sie data stempla)

    nie wiem jedynie jak z doplata tych 40 zl, tu moze sie liczyc data
    wplyniecia na konto US, ale generalnie za spoznienie z zaplata US co
    najwyzej liczy karne odsteki (grosze), a z zeznaniem jest wiekszy problem