eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA
    UPR!
    Date: Fri, 05 Oct 2007 10:20:28 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 09:06
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe4np5$ask$2@inews.gazeta.pl>):

    > c to znaczy byc czlonkiem mafii? Jak ktos jest czlonkiem zorganizowanej
    > grupy przestepczej to znaczy ze rowneiz bierze udzial w pzrestepstwach,
    > wiec nie koloryzuj.

    No i? Al z Kaponych brał, a jednak nie dało rady go wsadzić za to.

    > Nawet jeśli w
    >
    > i tylko dlatego ze komus sie wydawalo (bez odowodw) ze popelnial
    > pzrszetepstwo nalezaloby go zamknac, lecz sie. ktos kiedys o tobie moze
    > tak powiedziec, a bedziesz pierwszym co te teorie zacznie krytykowac.

    Dlatego się tego nie robi, jednak cały wątek jest tak silnie oftopiczny, że
    po prostu zwróciłem uwagę na moralny a nie prawny aspekt. Jest masa takich
    przypadków, gdzie społeczeństwo cierpi, bo prawo nie daje rady.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl