  • Data: 2008-04-27 21:43:11
    Temat: Re: Nazwa i adres firmy na fakturach VAT
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie odnosnie nazwy i adresu na fakturach.
    > DG zarejestrowana jest na ulicy Krzysztofa Kamila Baczynskiego, pytanie czy
    > mozna nazwe takiej ulicy skracac na fakturach wystawianych mojej firmie jak i
    > przez moja firme np. do ul. K.K. Baczynskiego?

    Powinieneścałą nazwęulicy podawać :( al ełba Ci nikt nie urwie jak sobie
    skrócisz... W moim mieście też urzędnikom odbiło i imiona podoodawali przed
    nazwiskami. DO wymieniłem dzieki temu za darmo, a reszty papierów nie ruszałem.

    > Druga sprawa to wielkosc liter w nazwie. Wpisana do ewidencji jest jako
    > Xxxxxx Imię Nazwisko, a ja chcialbym z pewnego powodu uzywac nazwy jako xxxxxx
    > Imię Nazwisko, tj. nazwa z malej litery.

    jak sobie zapiszesz, tak będzie :)

    > Czytalem ustawy i inne takie, ale jednoznaczej interpretacji nie znalazlem.
    > Ksiegowa moja nie wie... nic :(.

    Zmień ją. Np. na Maddy jak Cię przyjmie ;-)