eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNazwa firmy w odbiorcy na f-vat, czy moze byc nazwisko › Re: Nazwa firmy w odbiorcy na f-vat, czy moze byc nazwisko
  • Data: 2007-07-12 20:13:40
    Temat: Re: Nazwa firmy w odbiorcy na f-vat, czy moze byc nazwisko
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Jul 2007, WAM wrote:

> [...]
    [...]
    > A regon nie wystarczy aby wskazac ze jest to DG?

    Sama obecność nie wystarczy:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/m
    sg/98d6baecc76d6f5f
    (przypomnę: REGON dotyczy podmiotów biorących udział w obrocie
    gospodarczym, co nie znaczy że muszą one prowadzić DG - powołuję
    się zwyczajowo na wspólnotę mieszkaniową :), do dziś nie wyjaśniłem
    sobie czy można uzyskać REGON z tytułu np. prowadzenia wynajmu
    poza ramami DG).

    ...a nie sądzę żeby statystyczny podatnik umiał rozróżnić REGON
    "dla DG" od REGONU "nie dla DG w rozumieniu przepisów o DG".
    Nawet nie wiem, czy REGON "nie DG" różni się jakoś od REGONU
    takiej przykładowo wspólnoty mieszkaniowej.

    pzdr, Gotfryd