  • Data: 2009-03-13 10:09:40
    Temat: Re: Nazwa firmy, nazwisko prowadzącego DG
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mar, 15:54, w...@g...com wrote:
    > Witam,

    Ueech ale wątków.
    Dziękuje wszystkim. Nadal nie zbliżyłem się do finału :)
    Działam jako agent, dla siebie wystawiam jeden rachunek co miesiąc, w
    imieniu i na rzecz firmy którą reprezentuje w PL wystawiam faktury i
    podpisuje umowy. Tutaj jest mi pieczęć potrzebna - żeby ładnie było.

    Czyli - jeżeli sobie wystawię: Jan Kowalski, adres, nip, regon i np
    dopisze przedstawiciel na Polskę i telefon - to nikt mnie nie zabije i
    nie każe prawda ? Jeszcze z kontrahentem ustalę, ale zdaje się, że na
    fakturach wystawionych "w imieniu" w ogolę nie musi być pieczątki
    (zapis w umowie agencyjnej).

    Pozdrawiam
    Gm