  • Data: 2008-12-16 15:21:46
    Temat: Re: Nazwa firmy na FVAT
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngkbk3d.f3g.proteus@pl-test.org...

    > A tak przy okazji - od początku prowadzenia DG jedyne miejsce gdzie
    > używam "nazwy skróconej" (bez imienia i nazwiska) to przelewy do ZUS.

    Jeżeli płaciłeś ZUS za siebie to nie mam pojęcia jaki tok rozumowania(?) kazał
    ci wpisać tam cokolwiek innego poza swoim nazwiskiem.
    Przy okazji może mi ktoś wyjaśnić dlaczego w Polsce ludzi wstydzą się swoich
    nazwisk?
    W czasie różnych zajęć zdarzało się, że nosiłem plakietki identyfikacyjne, ale
    zawsze miałem tam napisane imie i nazwisko a nie samo imie, tak jak to widać
    nieraz w sklepach. To są przecież dorośli ludzie i fachowcy a nie jakieś Jaśki i
    Maryśki.

    --
    andreas