  • Data: 2002-11-26 20:19:46
    Temat: Re: Nadpłata VAT a zakończenie dz. gosp.
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw sprecyzuj czy faktycznie chodzi Ci od nadpłatę - zapłaciłes
    > więcej niz wynikało z deklaracji, czy tez nadwyzke podatku naliczonego
    > nad naleznym  - w uproszczeniu więcej kupiłes niz sprzedałeś.

    miałem podobny przypadek.
    Jeżeli nadwyżka podatku zapłaconego nad naleznym to :
    w przypadku likwidacji DG remament likwidacyjny i jeżeli coś pozostało to
    przepada- w US wytłumaczyli mi, że ktos podatek musi zapłacić
    jeżeli zawieszenie to: napisałem pisemko, że zawieszam od do (ale miało być nie
    dłużej niż 10miesięcy) i w tym czasie nie będę składam VAT-7, po odwieszeniu
    (powiadomiłem znowu pisemnie US o fakcie wznowienia DG) nadwyzkę z 'poprzednich
    miesiecy' przeniosłem na bieżącą deklaracje VAT-7.

    Pozdrawiam
    Damian