  • Data: 2003-01-29 22:02:14
    Temat: Re: Nadanie NIP-u a brak stalego zatrudnienia
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze a...@u...agh.edu.pl:

    > No wiec trzeba bylo wpisac SWOJE a
    > w miejscu NIP Platnika wpisac - nie posiada., wlasnie sklada o nip

    :)))
    Z rozmowy z II US Gdańsk - jedynie w kilku przypadkach można złożyć NIP-3
    bez danych płatnika:
    - załączając do PCC
    - załączając do zeznania rocznego - to pani przyznała po tym jak zacząłem
    ją przepytywać z sytuacji typu:
    .pracowałem gdzieś na zlecenie jeden dzień i pracodawca nie chce mnie
    więcej widzieć
    .płatnik zmarł więc nie podbije nip-3
    .inne
    Generalnie jednak rozmowa bez sensu ponieważ z jednej strony to zachowanie
    US ma jakieś podstawy prawne, z drugiej natomiast IMHO jest to szukanie
    dziury w całym - przy czym dziura to zagadnienie: jak być jeszcze bardziej
    upierdliwym dla podatnika. I to by było na tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson