  • Data: 2003-01-27 22:50:02
    Temat: Re: Nadanie NIP-u a brak stalego zatrudnienia
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a w...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > [...]
    > Dobrze. 18-latek występuje o dowód osobisty - nowego typu, jak karta
    > do telefonu. Aby go dostać musi złozyć odpowiednie dokumenty, w tym
    > numer NIP (czego dawniej nie było). A tymczasem jeszcze chodzi do
    > szkoły. Więc co ma zrobić? Nie dostanie dowodu, bo nie ma NIP-u, bo
    > nie ma podpisu pracodawcy? Niech ta panienka z okienka na to pytanie
    > odpowie. Przecież jest jeszcze jakis "naczelnik" wyżej nad nią -
    > przecież wystarczy do niego wysłać poleconą skragę - musi odpowiedzieć
    > i to zgodnie z obowiązujacym prawem. I nie zastrzeli petenta, nie ma
> [...]
    Przy wydawaniu dowodu osobistego trzeba mieć NIP??? Ale się pozmieniało.
    Mnie interesuje inna kwestai - co jeżeli będzie otrzymywał jakieś świdcenia
    z ZUS.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.