  • Data: 2005-11-17 14:07:04
    Temat: Re: NOWA DEKLARACJA VAT
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dli0an$bs2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Wiem, ze nowa deklaracja VAT obowiazuje od 01-01-2006. Taka mam
    informacje.

    niektórych obowiązuje wcześniej, od deklaracji za wrzesień br.

    > Ale gdzies mi wpadlo w oko, ze podatnicy ktorzy wykonuja uslugi na terenie
    > uni musza je wypalniec wczesniej.

    dokładnie to ci, którzy mają sprzedaż niepodlegającą opodatkowaniu w RP

    W starej deklaracji nie wykazywalo sie
    > takich uslug a przyslugiwalo prawo do odliczenia VAT od zakupow.

    wyglada na to, ze zaliczasz się do tych w/w

    Moje
    > pytanie. Czy jesli siwiadcze uslugi, ktore zgodnie z ustawa VAT sa
    > wykonywane na terenie kraju unijnego musze wczesniej skladac nowa
    deklaracje
    > VAT-7.

    nie wszystkie usługi wykonywane w ue podlegają tam opodatkowaniu
    resztę już wiesz ;)

    pozdrawiam