  • Data: 2005-11-17 17:43:35
    Temat: Re: NOWA DEKLARACJA VAT
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > art 86.8 ustawy mówi, że w przypadku usług nie podlegających opodatkowaniu
    > w naszym kraju można odliczyć vat z zakupów
    > "jeżeli (...) podatnik posiada dokumenty, z których wynika związek
    > odliczonego podatku z tymi czynnościami". Czyli w praktyce jakie
    > dokumenty?

    Mialem juz kilka razy kontrole wlasnie w tej materii. Nie wiem jak
    doswiadczenia innych, ale u mnie wystarczylo, ze opisalem dokumenty w sposob
    umozliwiajacy zaliczenie nabyc fo kosztow uzyskania przychodow. Jesli cos
    jest zaliczone do KUP to znaczy, ze ma zwiazek z osiagnietymi przychodami.
    Oczywiscie tymi dokumentami sa f-ry zakupu.

    Adam