    From: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: NOM i faktury
    Date: Sun, 26 May 2002 20:38:37 +0200

    >Zreszta chyba paragraf 40 zupelnie nie dotyczy klientow NOM, ktorzy
    >nie zawarli umowy, jak tego wymaga ustawa VAT?

    To rozporzadzenie ministra finansow to sa przepisy wykonawcze do
    ustawy o VAT i to ono okresla wszystko to co potrzebne jest do
    wystawiania faktur VAT.

    Ustawa o VAT - czyli Ordynacja Podatkowa wymaga zawarcia umowy? Czy
    korzystajac z aparatu wrzutowego przed wrzuceniem monety musisz
    zawrzec umowe? Ja nie pisalem o podstawach prawnych na jakich oparl
    sie NOM wystawiajac faktury. Moja wypowiedz dotyczyla tylko i
    wylacznie problemu FAKTUROWANIA uslug telekomunikacyjnych w OKRESIE
    CZASU a nie tego czy NOM moze lub nie moze wystawiac faktur oraz za co
    je wystawia. Osobiscie czekam az jakis abonent odda sprawe do Sadu...
    i niech sie Sad nad tym 'umartwia' :)
    Nie chce sie jednak wdawac w dyskusje typu: "Przechodzac na czerwonym
    swietle przez przejscie dla pieszych zostalem potracony przez samochod
    - i twierdze ze to nie moja wina bo przeciez nie ma obowiazku znania
    Kodeksu Drogowego" :))

    januszek