  • Data: 2002-05-27 04:53:02
    Temat: Re: NOM i faktury
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Umowa nie musi byc zawierana na pismie - vide moje codzienne kupowanie
    >gazety w kiosku na rogu czy dzwonienie z budki tepsy za pomoca karty
    >zakupionej tamze. Dodatkowo jest jeszcze art. 2 pkt. 1 definiujacy ABONENTA
    >i pkt 32 definiujacy UZYTKOWNIKA.

    Oczywiscie. Ale w tym przypadku mamy chyba do czynienia z sytuacja w
    ktorej umowa zostala zawarta na podstawie przepisow, ktore potem
    zostaly sadownie podwazone. W rezultacie zrobil sie niezly miszmasz.
    Bo zawierajac umowe (poprzez wybranie prefiksu 1044) pewny byles ze
    rachunek i biling wyslane zostana w oparciu o uwczesny regulamin a po
    pol roku okazalo sie ze faktury zostaly wyslane w oparciu o zupelnie
    inny regulamin. Tylko ze tak naprawda dla koncowego uzytkownika nie ma
    to znaczenia. Skorzystal on w sumie z nieoprocentowanego kredytu na
    oplaty za polaczenia ms :)

    januszek