  • Data: 2007-06-21 07:15:38
    Temat: Re: Motocykl na firmę
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:f5c7uk$lj8$1@news.onet.pl...

    > Zamiast tego trzeba kupić motorower z "wiekszym silnikiem" :) VAT wtedy
    > już w kieszeni zostanie :)

    Hmm, tylko gdzie znajdzie sie taki salon, ktory sprzeda powiedzmy R1 jako
    motorower z "wiekszym silnikiem" ;)
    No bo chyba papiery musialyby juz swiadczyc o tym, ze to motorower, a nie
    motor, chyba ze sa jakies inne sposoby to chetnie przeczytam, jako ze tez
    czeka mnie taki zakup na firme ;) Przyznam szczerze, ze nawet nie pomyslalam
    o tym ze moga byc jakies sposoby na VAT w takim przypadku, no ale jesli sa
    to jasne ze trzeba skorzystac.

    --
    pozdr,
    ewka