  • Data: 2005-07-22 09:50:28
    Temat: Re: Mniejszy ZUS
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już kilka razy to pytanie padło na grupie ale bez większego echa. mnie tez
    > interesuje ten temat bo wstrzymałem się z rozpoczęciem DG. Mnie interesuje
    > jeszcze taka kwestia czy tańszy ZUS będzie obowiązywał tylko właściciela,
    > czy równiez zatrudnionych pracowników?

    01 sejm, 15 senat, Kwaśny ma 21 dni na podpisanie, ustawa wchodzi w życie 14
    dni od złożenia podpisu. Wychodzi koło 20 sieprnia.

    Mnie interesuje jeszce co uznaje się za datę rozpoczęcia działalności. Jeżeli
    teraz pozałatwiam w urzędach a po 20 tylko zgłoszę się do zusu to będę objęty
    nowelizacją czy już nie ?