  • Data: 2012-05-12 17:16:06
    Temat: Re: Mniejszy ZUS?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to nie tak działa. Ty masz nadany przywilej, a to nie niesie za sobą
    > ryzyka uszczelnienia i nakazu zapłaty za X lat wstecz, bo np. wyjdzie
    > interpretacja według której to co do tej pory dokumentowałeś będzie
    > niewystarczające i nagle się okaże że jesteś w plecy o kilka lat składek.

    No nic, kto nie ryzykuje ten szampana nie pije. Ja jednak zaryzykuję od
    lipca bo mi się orzeczenie kończy.

    > Przykładem jest chociażby rozwiązanie z pracą nakładczą, czy pdof
    > gdzie rząd zmienił kryteria wg których uznaje się prowadzenie
    > jednoosobowej działalności gospodaczej.
    >
    > Jak ktoś chce podjąć te ryzyko, to jest to jego sprawa, ale nie możesz
    > porównywać Twojej sytuacji z PFRON do omawianej wyżej, bo to zupełnie
    > inne rzeczy są pod względem ryzyka.

    Ja nie porównuję tych sytuacji tylko pokazuję na przykładzie, że coś, co na
    początku się wydaje absorbujące w dłuższym horyzoncie czasowym się może
    jednak znacząco uprościć i skrócić (np. do wykonania jednego przelewu
    miesięcznie, czy co tam jeszcze jest wymagane).

    Nikogo nie namawiam, bo to będzie działać tylko przy małej liczbie osób się
    w to bawiących, jak liczba wzrośnie do np. 2 milionów to się nagle praktyka
    ukróci i będzie trzeba znowu kombinowac inaczej ;)

    --
    pozdrawiam, wromek