  • Data: 2008-12-11 12:02:21
    Temat: Re: Miejsce wykonywania działalności
    Od: Tanto <w...@w...pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:
    > AFAIR terenu całego kraju już się nie podaje. Generalnie osoby, które
    > de facto nie mają siedziby (taksówkarze, jacyś freelancerzy) podają
    > swoje miejsce zamieszkania i to jest ich adres firmowy i adres
    > wykonywania działalności gospodarczej. Nawet w druku NIP-1 jest
    > informacja w polu C.5.1 "jeśli nie jest możliwe wskazanie adresu
    > głównego miejsca wykonywania działalności, należy podać adres
    > zamieszkania".

    Jak to się ma do ustalania wysokości podatku przy Karcie Podatkowej?
    Kupę lat temu w US zasugerowali wpisanie całego kraju ponieważ pracuję
    głównie w terenie, skutkiem tego mam wyższą stawkę podatku niż przy
    wpisaniu miejsca zamieszkania (miasteczko ok. 2000 mieszkańców).
    Z tego co wyczytałem powyżej powinienem podać adres miejsca zamieszkania.

    --
    "Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."