eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMetoda kasowa - kto jest małym podatnikiem (wątpliwość)? › Re: Metoda kasowa - kto jest małym podatnikiem (wątpliwość)?
  • Data: 2002-10-31 21:49:08
    Temat: Re: Metoda kasowa - kto jest małym podatnikiem (wątpliwość)?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Oct 2002, KX wrote:

    >+ Dnia 2002-10-30 23:35, bromden napisał:
    [...]
    >+ > > Czy obroty w wysokości zero euro przekraczają wartość 800 000 euro?
    >+ >
    >+ > scisle rzecz biorac,
    >+ > jezeli nie prowadziles dzialalnosci w poprzednim roku,
    >+ > to twoj obrot jest nieokreslony, a nie zero,
    [...oczywiście zgoda...]
    >+ Będę się czepiał :)
    >+ W ustawie jest:
    >+ "u którego wartość sprzedaży [...] *nie przekroczyła* w poprzednim roku
    >+ podatkowym [...] 800 000 euro"

    Przy braku sprzedaży nie ma wartości, jednak :]
    Mało tego - podatnika *też* nie było, licząc proporcjonalnie
    (jak ustawa o VAT nakazuje !), przyjmując twoją argumentację
    należałoby wyznaczyć VAT/dni: 0/0.
    Starożytni mieli takie kłopoty z dzieleniem że profilaktycznie
    odmawiali "0" właściwości liczby ;)

    >+ W logice (tradycyjnej a nie postmodernistycznej) zdanie może przyjąć
    >+ jedną z dwóch wartości: prawda lub fałsz.

    Tia... To tak jak z odpowiedzią na pytanie: "czy bijesz żonę" ;)
    [...]
    >+ Z tego wynika że jednak jestem mały [nie ma się z czego śmiać :)]

    Nie, z tego wynika że unikając logiki trójwartościowej
    wpakowałeś się w wartości nieoznaczone :), czyli
    postmodernistyczny brak logiki.

    >+ Bałbym się jednak przedstawić ten wywód w US.

    Wyjątkowo się z tobą zgodzę :) !
    Wolałbym nie być tym petentem co przyjdzie *po*
    takim wywodzie ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd