eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMetoda kasowa - kto jest małym podatnikiem (wątpliwość)? › Re: Metoda kasowa - kto jest małym podatnikiem (wątpliwość)?
  • Data: 2002-10-31 18:31:55
    Temat: Re: Metoda kasowa - kto jest małym podatnikiem (wątpliwość)?
    Od: KX <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-10-30 23:35, bromden napisał:

    > scisle rzecz biorac,
    > jezeli nie prowadziles dzialalnosci w poprzednim roku,
    > to twoj obrot jest nieokreslony, a nie zero,
    > wiec zdanie "wartość ... nie przekroczyła ... kwoty
    > 800.000 euro" nie jest prawdziwe
    >
    > to chyba wyjatkowe zdarzenie, ze us zastosowal
    > logiczna, scisla interpretacje

    Będę się czepiał :)
    W ustawie jest:
    "u którego wartość sprzedaży [...] *nie przekroczyła* w poprzednim roku
    podatkowym [...] 800 000 euro"

    W logice (tradycyjnej a nie postmodernistycznej) zdanie może przyjąć
    jedną z dwóch wartości: prawda lub fałsz.
    Moim zdaniem jest tak:
    NOT (wartosc > 800 tys.) = X
    wartosc = NULL
    NULL > 800 tys. = FALSE
    NOT FALSE = TRUE
    X = TRUE

    Z tego wynika że jednak jestem mały [nie ma się z czego śmiać :)]
    Bałbym się jednak przedstawić ten wywód w US.

    Pozdr,
    Krzysiek

    --
    KX