  • Data: 2011-01-14 11:40:14
    Temat: Re: Mała Księgowość - pytania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2011 15:18, r...@k...pl pisze:
    > Na razie daję radę, mam tylko jedno pytanie -- wprowadzone dokumenty testowe
    > można usuwać, czy program jest typu "wprowadzasz i kaplica, jest na amen"?

    Program jest prosty jak premier pewnego kraju cudów. Można sobie
    skopiować katalog z programem na bok i tam testować. Usuwać się da,
    aczkolwiek nie wiem czy wszystko, bo jakoś namiętnie nie usuwam. Na
    pewno nie ma problemu z usuwaniem zaksięgowanych rzeczy. Tylko samo
    usunięcie z okienka zaksięgowanych nie zmienia statusu dokumentu, więc
    trzeba mu zmienić jeszcze tryb na oknie dokumentów. I odwrotnie, przed
    edycją dokumentu trzeba mu zmienić status księgowania, co nie usuwa go z
    listy zaksięgowanych (i w sumie dobrze, bo nie zawsze zmieniam kwoty,
    czasami nazwy).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)