  • 1. Data: 2011-01-07 18:46:30
    Temat: Mała Księgowość - pytania
    Od: Marek <z...@c...xn>

    Czy będzie wydana w 2011 razem z Rzepą nowa MK, a może po zainstalowaniu
    ubiegłorocznej jest możliwy/dostępny upgrade dostosowujący do zmian
    w przepisach. Nie mam płytki MK 2010 dlatego nie mogę tego fizycznie
    sprawdzić.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-01-08 10:18:21
    Temat: Re: Mała Księgowość - pytania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.01.2011 19:46, Marek pisze:
    > Czy będzie wydana w 2011 razem z Rzepą nowa MK,

    Nie wiem.

    > a może po zainstalowaniu
    > ubiegłorocznej jest możliwy/dostępny upgrade dostosowujący do zmian
    > w przepisach.

    A do jakich zmian? Bo stawki VAT można sobie zmieniać od dawna. Co
    prawda wydali teraz fikcyjne uaktualnienie z opisem zmian ,,zmiana
    stawek VAT'' ale to tylko taka ściema, bo ta zmiana była już wcześniej
    możliwa.

    Natomiast czy obsługuje jakieś inne cuda na kiju z okresem przejściowym
    związane, to nie wiem. Wiem, że ma opcję ,,okres przejściowy'' i
    dostępne są wtedy wszystkie stawki, nowe i stare.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 3. Data: 2011-01-08 21:47:48
    Od: Mariusz <m...@T...pl>

    witam,

    Dnia 2011-01-07 19:46 Marek napisał(a):
> [...]
    > ubiegłorocznej jest możliwy/dostępny upgrade dostosowujący do zmian
    > w przepisach. Nie mam płytki MK 2010 dlatego nie mogę tego fizycznie

    aktualizacje są na stronie producenta i rp
    http://www.jaslan.pl/mk/download.php
    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/

    pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2011-01-09 06:55:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Można te aktualizacje użyć bez oryginalnego CD?
    Działają z CD sprzed kilku lat?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2011-01-09 09:06:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.01.2011 07:55, Jan Werbinski pisze:
    > Można te aktualizacje użyć bez oryginalnego CD?

    Nie.

    > Działają z CD sprzed kilku lat?

    Nie. Aktualizacje z danego roku są do wersji z danego roku. Po
    pojawieniu się nowej, trzeba kupić nową wersję. Zważywszy jednak na cenę
    (max 20zł), to chyba nikt nie omarudzi tego faktu.

  • 6. Data: 2011-01-09 14:45:19
    Od: Łukasz <"\\#/"@o2.pl>

    Witam,

    Mam do odsprzedania dwa egzemplarze ostatniej rzepy z MK. Dołączę do
    tego paragon zakupu z kiosku z tamtego dnia 13 września 2010. Cena za
    dwie 16 zł (koszt jednego egzemplarza wynosił 7,99) + koszt przesyłki
    gdzieś około 7 zł (list polecony priorytetowy).

    Sorry za offtop ale ja na tym nic nie zarabiam a komuś może się przyda.

    Widomski Łukasz

  • 7. Data: 2011-01-09 20:36:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Ja też mam ale sprzed kilku lat. Muszę więc kupować nowe.

  • 8. Data: 2011-01-10 06:18:31
    Od: Łukasz <"\\#/"@o2.pl>

    Witam,

    Ta gazeta, którą mam do odstąpienia to właśnie jest ostatnia, do której
    można pobierać aktualizacje. Jednak jak ktoś chce poczekać to pewnie
    gdzieś koło lutego albo marca pojawi się nowa wersja w kioskach.

    Pozdrawiam,
    --
    Widomski Łukasz

  • 9. Data: 2011-01-10 08:38:33
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Pytanie tylko po co mi aktualizacje? Przez kilka lat mam nieaktualizowane i
    działa.

  • 10. Data: 2011-01-10 09:24:13
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Jan Werbinski <ja?@tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Pytanie tylko po co mi aktualizacje? Przez kilka lat mam nieaktualizowane i
    > działa.

    US nie kwestionuje VAT-7 na starych typach deklaracji, czy wypełniasz
    poza programem?

    a.