eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMala Ksiegowosc RP MA BLAD!!!!???? - Rozliczanie kilometrowki › Re: Mala Ksiegowosc RP MA BLAD!!!!???? - Rozliczanie kilometrowki
  • Data: 2010-04-15 08:19:56
    Temat: Re: Mala Ksiegowosc RP MA BLAD!!!!???? - Rozliczanie kilometrowki
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-14 21:11, Przemek pisze:
    > Jak widac program przenosi wydatki ze stycznia "ponad kilometrowke" na
    > luty (w lutym wiecej km nabilem i sie miesci wszystko) - z tego
    > rozliczenia co widac generowane sa dok.wewn. + wpisy w ksiedze.
    > Nie chce mi sie wierzyc, ze w sumie w dosyc popularnej fcji w tak
    > popularnym programie jest kaczan.
    > Jak to jest?
    Tak ma być. Wyobraź sobie sytuację, że np. 30.01 zatankowałeś do pełna
    (w styczniu nie jeździłeś), przez następny miesiąc wyjeździłeś ten pełny
    bak i zatankowałeś znowu 1.03 (a w marcu znowu nie jeździłeś). I co? Nic
    nie można odliczyć?? Zarówno koszty jak i limit kilometrówki liczy się
    narastająco, czyli jak Ci zostaną jakieś niezagospodarowane w danym
    miesiącu koszty, to je przenosisz na następny miesiąc, jak zostanie Ci
    niewykorzystany limit z kilometrówki (bo nie miałeś kosztów związanych z
    samochodem), to też przenosisz na kolejny miesiąc. I tak do końca roku.
    Maciek