  • Data: 2004-06-19 22:07:55
    Temat: Re: Mała Firma z Rzepy
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    renosoft wrote:
    > Chetnie odkupie KPiR która była w Rzepie 8 czerwca. Niestety nie udało mi
    > się jej dostać.
    > Czy ma ktoś do odstapienia 1 szt.?

    U nasz (Rzeszów) w dni "podatkowe" (20 lub 25 - pewnie w inne "znaczące"
    również) w US stoi dziumdzia i sprzedaje aktualne Rzepy z dowolnymi
    płytami - m.in. z Małą Księgowością.

    Ewentualnie napisz do Rzepy - powinni sprzedawać archiwalia.

    Jakby co, to przy najbliższej okazji - VAT7 - zaglądnę do US i mogę ci
    kupić. Tylko daj szybko znać, najlepiej na priva.

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net