  • Data: 2005-01-10 08:41:43
    Temat: Re: Makro - odmowa skorygowania faktury...
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    > Przy ZWROCIE TOWARU ???
    > Ty tak na poważnie ? ;)
    Re : Jak inaczej zwrócić dostawcy zakupiony uprzednio od tegoż dostawcy
    towar jak nie drogą faktury korygującej ? Można jeszcze sprzedać mu, ale po
    co , jak można korektą ?

    > Przecież jak towar PRZYJMIE i WYDA - to zapłaci podatek (pisze że jest
    > na ryczałcie !).
    Re : ????

    > Jak towar ZWRÓCI to jakoś podstawy do podatku dochodowego nie widzę :|
    Re : Nie pisałem o dochodowym, ale o VAT. Jak refakturuje nie będąc
    Vat-manem, to VAT pójdzie z dymem .Chyba, że ów VAT przejmie jako obciążenie
    firma żony pytającego.