  • Data: 2005-01-10 06:48:02
    Temat: Re: Makro - odmowa skorygowania faktury...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jan 2005, Nikiel ;-) wrote:

    >+ Pewnego słonecznego/deszczowego dnia GreGG
    >+ <g...@r...student.uci.agh.edu.pl> wystukał[a]:
    >+ > Czy mogę w jakiś sposób wymóc na firmie skorygowanie tej faktury czy
    >+ > mam ją zrefakturować, ryzykując późniejsze kłopoty z US?
    >+
    >+ A nie można wystawić noty korygującej?

    Wyroki są *co najmniej* sporne - jeśli f-ra była na "rzeczywisty"
    podmiot to nie wolno.
    Tym bardziej że FAKTYCZNIE została wydana "na imię odbiorcy" (osoba
    odbierająca była upoważniona do używania karty) tudzież *są dowody*
    (jak się taśmy z hali obejrzy to już całkiem :>).

    >+ Tylko niech kopię tej noty podpisze Marko.

    Ech... może przełknę komentarz ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)