  • Data: 2009-02-24 13:10:39
    Temat: Re: MF potwierdza prawo do odliczenia VAT
    Od: Wild Root <r...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    W poście <1...@l...localdomain>
    m.in. przeczytać można:

    > Pewnie wiele osób to zainteresuje:
    >
    > ,----[ http://tnij.org/odliczvat ]

    > `----

    To też pewnie wiele osób zainteresuje. Informacja z US (rozmawiałem przed
    chwilą telefonicznie). Jeżeli auto będzie miało wpis z badania że spełnia
    warunki z Art. 86 ust. 4 i 5 to US to uznaje i nijak ma się to do
    homologacji producenta. Dla pewności wystąpię o to samo na piśmie. Potem
    odwiedzę taką stację kontroli i niech się wypowiedzą, czy jak założę kratkę
    to stosowny wpis otrzymam. A potem (jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli)
    do ASO po kratkę.

    Wild Root