  • Data: 2009-07-28 07:47:27
    Temat: Re: Lokata jednodniowa - podatek Belki
    Od: OCTOBeer <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przemyśl to czy nie lepiej zainwestować w coś co daje wyższą stopę zwrotu ;)
    > Aktywa są teraz tanie jak barszcz, a jak jeszcze trochę osób popłynie
    > to będą jeszcze tańsze.

    Dzięki za radę :) staram sie dywersyfikować oszczędności. Część kasy
    mam na giełdzie inną na jakichś funduszach :)
    Niestety jednak najwięcej w ostatnim czasie zarobiłem na lokatach,
    inne inwestycje nie przyniosły mi zbyt dużej kasy (chociaż nie
    wycofałem wkładu więc jeszcze jest szansa).

    > Nie musi, chodzi tylko o to żeby odsetki nie przekroczyły magicznej kwoty 2,49.

    Super, o to mi chodziło :)