    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Logo, ale bez firmy?
    Date: Tue, 9 Apr 2002 10:56:37 +0200

    On Tue, 9 Apr 2002, escuola wrote:

    >+ Witajcie Szanowni,
    >+ To dzięki Waszej pomocy i Waszym odpowiedziom na posty wiem, ze nie musze od
    >+ razu rejestrowac firmy i poczatki dzialalnosci na wlasny rachunek moge
    >+ prowadzic przyjmujac zlecenia na umowe o dzielo.
    >+ Pojawia sie jednak nowy problem - nie chce pracowac jako "imie nazwisko" ale
    >+ jako "nazwa wlasna",

    IMO nie da rady. UoD jest "wykonywana osobiście";
    No...nie wiem, ale CHYBA jednak pseudonimów nie
    można używać ;)

    >+ tzn. zamiast "Andrzej Kujawiak" chce sie przedstawic jako np. "Kormoran -
    >+ sprzedaz czegośtam".

    Nawet z DG będziesz "Kormoran - sprzedaż czegośtam Andrzej Kujawiak".
    Zdaje się że ostatnio była jakaś nowelizacja przywracająca
    obowiązek wstawienia danych osobowych.
    BTW: a coś ci szkodzi podawanie danych personalnych ? -:O
    Bo ja bym się zaczął bac takiego kontrahenta ;>
    (toż to przecież "Kormoran - sprzedaż czegośtam sp. z o.o." jest
    *MNIEJ* wiarygodna niż 'jak wyżej')
    [...]
    Pozdrowienia, Gotfryd