  • Data: 2002-04-09 10:18:50
    Temat: Re: Logo, ale bez firmy?
    Od: "escuola" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni,
    Juz wyjasniam jak to ze mna jest - otoz nie wstydze sie swojego nazwiska i
    imienia i nie stanowi dla mnie problemu jego podawanie w nazwie, z checia i
    duma bede sie prezentowac jako Kormoran - Andrzej Kujawiak - sprzedaz
    czegostam (BTW - to nie sa moje prawdziwe dane :-) )
    Problemem jest to, ze (zakladajac sukces i ciaglosc dzialalnosci) po pewnym
    czasie nawet prezentowanie sie samym "Andrzej Kujawiak" zacznie byc
    postrzegane jako znak firmowy, a nazwa Kormoran utozsamiana z moja forma
    "firmy". Ja chcialbym ulatwic to moim klientom od poczatku i miec od razu
    wlasne logo itp, ale NIE WIEM, czy na potrzeby dzialalnosci na UoD moge to
    (logo) sobie zarejestrowac ( a najlpeije to calkiem niezaleznie od tego co
    robie).
    Dlatego pytam, czy jest jakas instytucja, ktora rejestruje znak firmowy,
    logo itp. i czy jest przepis, ktory to reguluje - tzn, czy mozliwe jest to,
    o czym napisalem w temacie - miec wlasne logo, ale bez DG?

    Wierze, ze teraz przedstawilem sprawe dokladniej i teraz Grupowicze wiedza,
    ze nie chodzi o zaden wstyd,
    pozdrawiam
    -escuola-