  • Data: 2002-04-09 20:04:30
    Temat: Re: Logo, ale bez firmy?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Apr 2002, escuola wrote:

    >+ Szanowni,
    >+ Juz wyjasniam jak to ze mna jest - otoz nie wstydze sie swojego nazwiska i
    >+ imienia i nie stanowi dla mnie problemu jego podawanie w nazwie, z checia i
    [...]
    >+ (BTW - to nie sa moje prawdziwe dane :-) )

    Ekhm... Widzę pewną niekosekwecję skoro nawet PYTASZ pod przykrywką ;)
    [...]
    >+ wlasne logo itp, ale NIE WIEM, czy na potrzeby dzialalnosci na UoD moge to
    >+ (logo) sobie zarejestrowac ( a najlpeije to calkiem niezaleznie od tego co
    >+ robie).
    >+ Dlatego pytam, czy jest jakas instytucja, ktora rejestruje znak firmowy,

    Urząd patentowy, AFAIK. Zapytaj groups.google.com (->zaawansowane)
    o grupę "prawo" i hasło jak wyżej - niedawno (TAM) coś było.

    >+ logo itp. i czy jest przepis, ktory to reguluje - tzn, czy mozliwe jest to,
    >+ o czym napisalem w temacie - miec wlasne logo, ale bez DG?

    Nie wiem... Spółka Handlowa "w organizacji" chyba może.
    Osoba fizyczna... jak się dowiesz to daj znać :)

    [...]
    >+ ze nie chodzi o zaden wstyd,

    Wierzymy, wierzymy, tajniaku :) !

    Pozdrowienia, Gotfryd