  • Data: 2006-11-16 13:15:32
    Temat: Re: Lista płac vs osoba współpracująca
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16 lis o godzinie 13:54, na pl.soc.prawo.podatki, t napisał(a):

    > Tutaj jest kwestia czy sensowne jest zatrudnianie takiej osoby.
    > Przykłądowo praca współmałżonka nie jest KUP, więc zupełnie bez formalności
    > może dla Ciebie coś robić, tylko ZUS płacisz.

    Kwestia zasadności .... nie ja ustalam :(
    Osobiście kilkukrotnie sugerowałem nawet chociażby "ukłon" w stronę pojęcia
    "osoba współpracująca" a "wspólne gospodarstwo domowe".
    Ale - "szef" tak chce by zostało i nadal jest Umowa o Pracę oraz "osoba
    współpracująca" - nic na to nie poradzę.

    Proszę o inne wnioski w merytorycznym aspekcie

    Herbi
    16-11-2006 14:15:24