eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLimit kosztów uzyskania przychodów - który mam wybrać ? › Re: Limit kosztów uzyskania przychodów - który mam wybrać ?
  • Data: 2006-04-02 10:29:30
    Temat: Re: Limit kosztów uzyskania przychodów - który mam wybrać ?
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

    > 6 miesięcy pracowałeś w miejscowości po za miejscem zamieszkania.
    > Przez te 6 miesięcy liczysz koszty podwyższone, przez pozostałe 6 miesięcy
    > liczysz koszty zwykle. Fakt zameldowania gdzie indziej nie ma znaczenia.
    > Do tego dodajesz całość kosztów 50%.
    Nie zrozumieliśmy się. Koszty były liczone prawidłowo. Problem w tym, że po
    zsumowaniu tych nie-50 % wychodzi mi kwota 1533,84. I teraz nei wiem, czy
    takie koszty mogę przyjąć, czy mam je obciąć do kwoty 1227 zł, bo część roku
    pracowałem tam gdzie mieszkałem.

    --
    jaqbek [at] railways dot pl
    http://www.railways.pl