  • Data: 2004-09-15 04:45:18
    Temat: Re: Likwidacja, środki trwałe i VAT
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Sep 2004 08:26:38 +0200, Maddy wrote:
    > Można też zlikwidować. Spisac protokół że uległ całkowitemu zużyciu albo
    > zepsuciu bez możliwości naprawy, spadl z stołu, ktoś na niego nadepnał
    > itp itd, wykreslić z ewidencji i po sprawie.

    Dzieki :)

    > Ja w kwestii formalnej bo mnie juz szlag trafia.

    A dlaczego? :) Nie denerwuj sie tak szybko prosze:)

    > Utylizacja to wykorzystanie z pożytkiem!
    > Z łaciny 'utilitas" - użyteczność, pożytek.

    No i ja wlasnie o tym myslalem - zeby dac do firmy, ktora sie tym
    znajmuje. Wiesz ile pozytecznych materialow mozna wyciagnac ze starych
    komputerow? Musze tylko zobaczyc ile to kosztuje - jak niewiele, to
    mialbym wtedy papierek, ze "poszlo".
    Jak wyjdzie za drogo, to coz... zostanie reczne zlomowanie.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.