  • Data: 2003-01-03 01:31:29
    Temat: Re: Likwidacja SC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Dec 2002, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >+ > - twój udział jest twój i bez żenady "przepisujesz" do swojej DG
    >+
    >+ Co rozumiesz pod "przepisujesz"? Czyli jak to praktycznie wykonać?

    Hm... Bez remanentu i tak się nie obejdzie.
    Z tego co zostanie - własną część towaru i ŚT mógłbyś
    wprowadzić do własnej DG: na ogół wałkujemy ten temat
    przy okazji rozpoczynania :) ale ja różnicy nie
    widzę !
    [...]
    >+ A ja myśle o czymś takim-spółka sprzedaje wszystko co jest do przejęcia
    >+ na regularną fakturę-nabywcą jestem ja.

    W sumie słusznie (a może nawet prościej :))
    [...]
    >+ > Tak BTW: - widziałem wnioski na grupie że VAT od ŚT
    >+ > należy zapłacić, dalej nie wiem z czego to wynika
    >+
    >+ Już Ci wyjaśniam dlaczego "grupa" ma rację Zerknij na Art 6a i połącz go
    >+ z Art 4 pkt1 Ustawy o Vat

    Znaczy, mam przyjąć że ŚT to "towary własnej produkcji" ??
    Zauważ że budynek będący "towarem" to co innego niż tenże
    budynek będący ŚT... !
    Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd