  • Data: 2003-10-01 13:51:38
    Temat: Re: Likwidacja DG i rozliczenie VAT. POMOCY !!!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jureq napisał:

    > VAT za telefon w terminie otrzymania faktury, a nie w terminie
    > płatności?????????

    Dołaczam sie do zdziwienia.

    Moim zdaniem sprawa jest przegrana bo zlikidowano dzialalnośc zanim
    podatnik uzyskał prawo do odliczenia.
    Prawo to powstało w terminie zapłaty a wtedy platnika juz nie było.

    Troche sie kolega pospieszył. Smutne, ale trzeba sie był zastanowić
    ZANIM się dzialalność zamkneło. Zapytałbys na grupie 2 dni wczesniej i
    moznaby cos poradzić, a teraz...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk