    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Lewe faktury
    Date: Tue, 29 Jan 2008 19:33:50 +0100

    Dnia 29-01-2008 o 19:07:41 KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> napisał(a):

    > Z całej tej gadaniny najciekawsza wydaje mi się mozliwość, ze mozesz
    > poniesc konsekwencje cudzego oszustwa.
    >
    > Swietne podejscie. W sumie bardzo praktyczne. Podatnicy sami na siebie
    > donoszą ... ze strachu. Po co panstwo ma wydawac kasę na aparat
    > śledczy, skoro sam podatnik nakabluje.

    Co innego gość który mówi otwartym textem że nie ma firmy
    i zrobi bez fakturki za pół ceny, a co innego oszust który udaje że działa
    legalnie,
    wystawia ładniutkie fakturki i naraża innych.
    Co oczywiście nie zmienia faktu że ponoszenie konsekwencji za cudze
    oszukaństwa jest ..... wiadomo czym.

    pozdr,
    tommyz