  • Data: 2002-04-08 09:47:12
    Temat: Re: Lekki [ot], ale tylko malutki, jaki wybrac program?
    Od: k...@p...com (KaMeL) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Daniel,

    W Twoim liście datowanym 7 kwietnia 2002 (22:37:00) można przeczytać:

    DR> Witam wszystkich,

    DR> prosze Szanownych Grupowiczow o malutka porade. Prowadze DG, rozliczam
    DR> sie na zasadzie KPiR. Dotychczas wszystkimi moimi sprawami zajmowalo sie
    DR> biuro rachunkowe, jednak z pewnych wzgledow chce zmienic ten stan rzeczy i
    DR> zabrac sie do tego samemu. Robilem male rozeznanie na rynku oprogramowania
    DR> wspomagajacego prowadzenie firmy (wystawianie faktur, KPiR, itp),
    DR> zastanawiam sie obecnie nad dwoma programami: Buchalter II i Symfonia Mala
    DR> Ksiegowosc + Symfonia Faktura, czy ktos z Panstwa bylby uprzejmy poradzic,
> [...]

    Polecam Buchaltera. Za około 70 zł rocznie otrzymujesz stałą
    aktualizację (a robią to dosyć szybko). Jest to program dosowy, ale
    jednak graficzny (bradzo przejrzysty) no i jak dla mnie ma olbrzymia
    zaletę: zbiory danych w formacie dbf, które z łatwością odczytuje excel.
    Używam od kilku lat i jestem zadowolony.
    Niestety nie znam Symfoni Mała Księgowość.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl