eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLaptop na Allegro - jak miec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty? › Re: Laptop na Allegro - jak miec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty?
  • Data: 2006-02-21 14:37:41
    Temat: Re: Laptop na Allegro - jak miec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joan" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dtf844$dr5$1@news.onet.pl...

    > Wczesniej. Faktury na firme mozna zazadac do 7 dni od nabycia.

    Ok - i to jest konkretna, rzeczowa odpowiedz :)
    Nie przeszkadza w takim wypadku, ze poczatkowo sprzedawca "myslal", ze
    kupuje jako konsument? Czy - jesli srzedawca zapyta mnie czy bedzie faktura
    a ja poczatkowo powiem, ze nie - i on zostanei przez to wprowadzony w blad
    ma jakies znaczenie dla sprawy?
    W jakim trybie zazzadac skutecznie faktury w terminie 7-dniowym? Czy mozna
    poleconym? Czy liczy si edata stempla?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)