eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLaptop na Allegro - jak miec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty? › Re: Laptop na Allegro - jak miec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty?
  • Data: 2006-02-21 15:37:30
    Temat: Re: Laptop na Allegro - jak miec 10 dni na zwrot i mozliwosc wrzucenia w koszty?
    Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przeszkadza w takim wypadku, ze poczatkowo sprzedawca "myslal", ze
    > kupuje jako konsument?

    W kazdym przypadku mozesz kupic na paragon, a potem do 7 dni zazadac faktury
    i sprzedawca nie moze odmowic jej wystawienia.

    > Czy - jesli srzedawca zapyta mnie czy bedzie faktura
    > a ja poczatkowo powiem, ze nie - i on zostanei przez to wprowadzony w blad
    > ma jakies znaczenie dla sprawy?

    Nie. Jako zwykly konsument tez mozesz zazadac faktury, wtedy ten czas, ktory
    sie ma, jest o wiele dluzszy.

    > W jakim trybie zazzadac skutecznie faktury w terminie 7-dniowym? Czy mozna
    > poleconym? Czy liczy si edata stempla?

    Najlepiej zadzwon tam przed uplynieciem 7 dni i po prostu popros o fakture,
    a zaraz po rozmowie wyslij poleconym ta sama prosbe i paragon. Zostaw sobie
    kopie.

    pozdrawiam,
    joan