  • Data: 2009-10-29 23:23:49
    Temat: Re: Laptop a środki trwałe
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:
    > Karty przekazania odpadu się nie uzyskuje tylko samemu wystawia,

    Pozyskujesz pieczątkę / podpis podmiotu przyjmującego odpad + kwit PZ
    (chociaż chyba wystarczy sama karta). To miałem na myśli.

    > a to już podlega pod art. 271 KK. Co prawda zauważyłem że póki co
    > to mało kto się tym przejmuje, ale jak kiedyś zaczną się kontrole
    > "celwe" to może być ciekawie.

    Generalnie tak i dlatego nie warto kombinować.

    Ale z drugiej strony udowodnienie tego, o ile ktoś nie zostanie "złapany
    za rękę", jest IMHO prawie niemożliwe - mając na uwadze wolumen
    przerabianego złomu.

    Piotrek