    From: "Robert" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: LCD w urzędach skarbowych ?
    Date: Thu, 13 Jan 2005 23:05:43 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@chello212186134039.chello.pl

    wiadomości

    > Hm... to już uwzględniłeś że przetarg ma być "ustawiony" ;) ?

    W urzędzie skarbowym... broń boże :))

    > Z www.monitory.pl wychodzi mi iż *w detalu* około 1100 zł już zaczyna
    > być w czym wybierać.

    U mnie pod tym linkiem pokazuje się "parking domen" :(

    Tym nie mniej, chyba nie zakładasz, że kto jak kto ale Skarbowcy (z wielkiej
    litery) będą kupowali najtańszy badziew. Myślę, że min. będzie to sony, ew.
    samsung, może Yiiama a tego za 1100 nie kupisz :)

    > Niemniej... "z obliczaniem prądu" IMO masz rację :)
    >
    > Acha: przyznaję się bez bicia że LCD owszem, nie wykluczam... ;)
    > Ale związkowcy ponaciągali...

    Żartujesz ? W skarbówce... ponaciągali ??? :)
    A tak serio, to przewodniczący związku liczy chyba na to, że nikt tego nie
    policzy zbyt dokładnie. Za to on będzie mógł wykazać się przed aktywem jak
    to on dba nie tylko o zdrowie urzędników ale i o budżet.

    pozdr. Robert