eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLCD w urzędach skarbowych ? › Re: LCD w urzędach skarbowych ?
  • Data: 2005-01-14 07:45:29
    Temat: Re: LCD w urzędach skarbowych ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bzooo napisał(a):
    > Użytkownik "mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:cs757d$47d$2@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >>Moim zdaniem w miejscach pracy, gdzie pracownik patrzy w monitor dłużej
    >
    > niż
    >
    >>0,5 godziny dziennie - to obowiązkiem pracodawcy powinno być wymiana
    >>monitorów na LCD.
    >>Od LCD lepsze będą monitory OLED...
    >
    >
    > Czekaj czekaj, a pokaż mi firmę (poza skarbówka i zusem),
    > gdzie wymienią z dnia na dzień wszystkie monitory.
    > U mnie w firmie jest 250 kompów. Myślisz, że tak z rękawa
    > utrzepią ćwierć miliona?

    U mnie w firmie są 3 kompy. Stać mnie na pół LCDa rocznie, drugie pół
    musze wyciągac z pieniędzy na zycie (moje zycie, jedzienie, czynsz,
    portki i skarpetki).
    Poza tym taki zakup mi sie nie zwróci - nie wpłynie ani na poprawę
    jakości ani wydajności pracy pracownika.

    Jak ja wlepiam gały w monitor 8 godzin dziennie to ok.
    Jak pracownik to mam mu LCD kupić? Okulary mu moge zafundować od biedy.

    Maddy

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1