  • Data: 2005-01-14 00:10:41
    Temat: Re: LCD w urzędach skarbowych ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jan 2005, Robert wrote:
    [...]
    >+ > Z www.monitory.pl wychodzi mi iż *w detalu* około 1100 zł już zaczyna
    >+ > być w czym wybierać.
    >+
    >+ U mnie pod tym linkiem pokazuje się "parking domen" :(

    Przepraszam.
    www.monitory.com.pl !

    >+ Tym nie mniej, chyba nie zakładasz, że kto jak kto ale Skarbowcy (z wielkiej
    >+ litery) będą kupowali najtańszy badziew. Myślę, że min. będzie to sony, ew.
    >+ samsung, może Yiiama a tego za 1100 nie kupisz :)

    Acha. Coś w tym jest :)
    Niestety próbowałem jakoś racjonalnie się ustosunkować, bo jeśli
    *rzeczywiście* gdzieś pracują na 14" rzęchu... (sam ma "drugoplanowe"
    15" ale to nie jest "rzęch" mimo że nie płaski :) w dzisiejszych czasach
    kupić monitora z *osobnym displayem LCD* się nie da !)

    [...]
    >+ Żartujesz ? W skarbówce... ponaciągali ??? :)

    :)

    >+ A tak serio, to przewodniczący związku liczy chyba na to, że nikt tego nie
    >+ policzy zbyt dokładnie. Za to on będzie mógł wykazać się przed aktywem jak
    >+ to on dba nie tylko o zdrowie urzędników ale i o budżet.

    ...no to z matematyką na maturze pasuje ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)