eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKwoty przelewane do ZUS za styczen (1-os DG, bez pracowników) › Re: Kwoty przelewane do ZUS za styczen (1-os DG, bez pracowników)
  • Data: 2003-01-30 13:05:48
    Temat: Re: Kwoty przelewane do ZUS za styczen (1-os DG, bez pracowników)
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawie wszystko OK, ale ilość osób ustalasz właśnie wg tego
    > skomplikowanego wzoru :-).

    No tak, ale skoro nigdy nikogo w żaded sposób nie zatrudniałem,
    ani nie zgłaszałem do ubezpieczenia, to chyba mogę to sobie darować,
    bo prawdopodobieństwo, że wyjdzie mi >9 osób jest dość znikome :-)

    > 1,93% się zgadza, a czy jest to akurat
    > 24,27 to nie wiem. Zachęcam za to do poczytania
    > przepisów szczególnych dotyczących zasad zaokrąglania
    > składek z różnych tytułów. (Strasznie śmieszne)

    Eh, zawsze jakiś kruczek się znajdzie :-/
    Na razie tylko sprawdziłem jak to było w poprzednich miesiącach
    (wg kwot na stronie zus) i wychodzi mi, że było to całkiem
    zwyczajne zaokrąglanie matematyczne.

    Pozdrawiam,

    Latet