  • Data: 2002-01-21 15:50:02
    Temat: Re: Kwota wolna od podatku
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry :)

    On Mon, 21 Jan 2002, WS wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Pracując na cały etat i jednocześnie prowadząć działalność gospodarczą
    >+ (KPiR) mogę odliczać podczas obliczania należnego podatku dochodowego kwotę
    >+ wolną od dochodu (około 2000 zł)
    >+
    >+ Dziękuję..

    ...za uważne wysłuchanie oswiadczenia ?
    -:)

    Wybacz że się odzywam, ale tak jakoś podejrzewam, że może
    chciałeś zadać pytanie ? Może nawet próbowałbym wylosować
    odpowiedź, ale losowanie wskazuje kilka niejednoznaczności:
    - czy masz na myśli *podatek* czy *zaliczkę* (w podatku odliczy
    się "tylko raz")
    - czy wobec tego masz na myśli deklarację (PIT) i którą (PIT-7 czy PIT-37)
    - czy masz na myśli rok 2001 czy 2002 (chyba kwoty się rożnią)
    -...nie wiem co jeszcze... :)

    Pozdrowienia, Gotfryd