  • Data: 2005-04-02 09:01:24
    Temat: Re: Kupno samochodu od osoby fizycznej przez płatnika VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Apr 2005, Marek Jurek wrote:

    > + Wiesiek wrote:
    > + > Rozumiem, że chcesz żeby ktoś doliczył ten VAT do ceny samochodu, a Ty
    > + > połowę tego VAT-u odliczysz ;-)
    > +
    > + No właśnie nie wiem co zrobić, żeby cena samochodu sprzedawanego przez osobę
    > + fizyczną była ceną netto + VAT i osoba sprzedająca dostala swoje pieniądze

    Ech... udajesz że nie wiesz co to jest "podatek" ?
    Że *ktoś* go musi zapłacić ?
    I że hm... łaską jest iż przy zakupie od innej firmy na swoją firmę
    *częsci* nie musisz zapłacić ?
    Na podatku sumarycznie można tylko *stracić* !
    Nawet "zwrot VAT" np. przy eksporcie to tylko zwrot podatku który
    ktoś JUŻ zapłacił.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)