  • Data: 2006-10-26 09:32:52
    Temat: Re: Kupno materialow na Slowacji na firme a podatek
    Od: "Karolina" <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    raff napisał(a):
    > Sprzedajacy dolicza mi 19 % proc. DPH. Domyslam sie ze to VAT.
    > Czy ten zaplacony podatek moge odzyskac ? Jesli tak, to gdzie mam sie z
    > tym zwrocic ?

    Jestem laikiem w kwestii : "Unia+UE" więc chętnie podyskutuję,
    rozwiewając przy okazji własną niewiedzę :-) Otóż: czy słowacki
    sprzedawca słusznie dolicza "swój" vat na fakturze? Czy to nie
    powinno być przypadkiem tak, że on tego nie opodatkowuje, tylko
    podatek rozlicza polski nabywca? Czy w takim przypadku nabywca nie
    powinien tego nabycia jakoś powtórnie opodatkować polskim vat-em?

    Pozdrawiam,

    Karolina