  • Data: 2006-11-15 21:38:07
    Temat: Re: Kupno autka / rejestracja / podatki / DG
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > pytam was bo nie chce wyjsc na "gupka"... dzieki - zapytam

    Chyba niewiele się dowiesz.
    Ode mnie kiedyś chcieli umowy kupna-sprzedaży przy wyrejestrowaniu auta,
    które miałem wpisane do EŚT (też w Poznaniu oczywiście).
    Oczywiście miałem tylko fakturę sprzedaży.....

    Skończyło się chyba na interwencji kierownika wydziału, chyba z 5 kolejnym
    idiotom nie można było wytłumaczyć, że jak ich procedury nie przystają do
    rzeczywistości i stanu prawnego w RP to jest ich problem i ich procedur, a
    nie mój.
    Więc musisz wiedzieć jakie masz prawa i czego chcesz, jednym słowem być
    asertywnym, inaczej możesz się zdziwić.

    > o to tez zapytam...

    Tak nawiasem to Wydział Komunikacji nie jest od pobierania podatków, ani od
    kreowania stanów prawnych.
    Jak chcesz mieć pewność co musisz płacić to właściwym adresem jest Twoja
    skarbówka.