  • Data: 2004-03-06 14:37:25
    Temat: Re: Który PIT ???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MN napisał:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, JEST NAPISANE, ze to zalacznik.

    OK. Potrafisz przeczytac słowo "Załacznik".
    A potrafisz przeczytac nałówek tego PITu?

    Tam jest tez napisane do jakiego zeznania głownego jest to załacznik.

    Poza tym Ciągle nie wiemy do czego Ci potrzebny załącznik.

    Wrożek tu niewiele, a i te co są dziś maja urlop.

    Zadałas nam pytanie "ktore buty mam dziś włożyc" ale nie wiemy czy
    idziesz na bal czy na wycieczke w góry. A może na ryby.

    Albo nauczysz sie zadawac pytania jak człowiek myslący albo zmien
    kierunek na pl.rec.jasnowidzenie. Tam Ci pomogą. W ten czy inny sposób ;-)

    > Jesli nie potrafisz odpowiedziec na pytnie daruj sobie komentarze, nikt nie
    > ma ochoty tego czytac.

    Nikt nie ma ochoty odpowiadać na pytania fnkcjonalnych analfabetów.
    Dlatego ciągle nie dostałas odpowiedzi.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl